Personalități marcante a Raionulu Ungheni

marți, 1 decembrie 2015

Cultura re'descoperită în Ungheni

Sau ce poți vedea în orașul Ungheni.
Recomand spre lectură un articol ce face referință la orașul Ungheni. Impresiile sunt ale Liei Ciutac și e foarte frumos descris. Ea a fost în Ungheni și chiar mi-a plăcut ce a scris și cum a scris despre orașul nostru. Detaliile fac diferența și ar trebui să apreciem ce este în oraș.

Iată ce scrie ea.



După două zile petrecute la Ungheni, am aflat că orașul nu încetează să ne uimească.
Locurile frumoase, oamenii dragi și atmosfera din Ungheni te atrage. Am găsit și niște sculpturi în lemn imense, asemănătoare cu cele de pe insula Paștelui. Sculpturile sunt amplasate în unul din parcurile din Ungheni, în cel cu carusel. Trebuie să vă zic că am vizitat și Muzeul de Istorie și Etnografie din Ungheni. Am găsit o colecție frumoasă a portului popular din perioada interbelică. Atît războie de țesut, îmbrăcăminte, dar mai ales iele. 

Articolul complet îl citiți accesînd sursa.

Sursa: CIUTAC, Lia. Cultura re'descoperită în Ungheni. [online] [citat 2.11.2015]. Disponibil : http://www.liaciutac.com/2013/06/ungheniul.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu